Back to Top

    V  Klantwaardering 9.2                                 V Altijd scherp geprijsd                                                V Snelle levering                                                  V  Gratis afhalen in
        
Lees hier klant ervaringen                                                               Scherpe prijzen door eigen Import                                                           Pakketten voor 15:00uur besteld! volgende dag in huis             Mail of bel voor de zekerheid 

Klantenservice van BRINKmarkt

Klantenservice


BRINKmarkt BV streeft naar positieve enthousiaste tevreden klanten, die regelmatig terugkomen om te kopen.

BRINKmarkt BV wil de klanten met deze service pagina informatie verstrekken over klachten, retourzendingen, betaalmogelijkheden en de werking van de webwinkel. Uiteraard is er ook altijd de mogelijkheid te mailen of bellen met onderstaande bedrijfsgegevens.

Email :      info@brinkmarkt.nl
Telefoon:  0342434956 
Mobiel:     06-12843891

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 8:00 t/m 17:00uur
Zaterdag: 9:00 t/m 12:30uur
Zondag gesloten


Bestellen

Een bestelling plaatsen in de webwinkel.

Wanneer u het gewenste artikel hebt gevonden kunt u het aantal opgeven en toevoegen aan het winkelmandje, zo kunt u verschillende artikelen in het mandje plaatsen. (Als u snel wilt zoeken kunt u het artikel in het zoekvenster invoeren dan worden alle artikelen met die omschrijving weergegeven.)

Als het product in het mandje is geklikt dan komt de vraag afrekenen of verder winkelen, dan kunt u het volgende artikelen selecteren, tot dat u de hele bestelling compleet heeft, (hoe meer tegelijk bespaart u verzendkosten.) Kies een verzend methode, afhalen, standaard pakket of grote zware producten.

Daarna kiest u een betaalmethode, bij afhalen, per Ideal, of op rekening, en moet u de algemene voorwaarden akkoord aan vinken. Dan kunt u uw naam en afleveradres invoeren met telefoonnummer, en u kunt nog een opmerking plaatsen, bijvoorbeeld wanneer afhalen of bezorgen. Hierna kunt u op ‘verstuur order’ klikken.

Snelle levering

Wij leveren meer dan 95 % van onze producten uit voorraad, en de pakketten worden elke dag na 15:00uur afgehaald door de pakketdienst. Dus voor 15:00uur besteld de volgende dag in huis, mits het voldoende voorradig is. Het gebeurd dat er grote aantallen worden besteld en dan is onze voorraad niet toereikend. Maar meestal dan 1-2 dagen later wel. Vaak proberen wij dan contact te leggen via mail of het met nalvering mag of totaallevering een paar dagen later. Voor de grote materialen zoals hout en plaat is dat wel anders want vaak moet dit eerst opmaat gezaagd worden in onze machinale werkplaats dus kan 1 dag langer duren, deze bestelling gaan altijd in overleg welke leverdatum gewenst is.

Voor vragen altijd mailen of bellen.

Bezorgkosten

Pakket kosten € 4,95  voor pakketten tot 30KG

Achter elke product regel staat een symbool, voor pakket is dat een doosje  dit wordt dan verzonden met de pakketdienst.   

Vrachtkosten voor de grotere produkten € 1,- per kilometer vanaf ons magazijn. Achter deze producten staat een vrachtwagentje   dit wordt bezorgd met bestelbus of vrachtwagen.  De kosten hiervoor worden automatische berekend door het systeem. Als het volledige aflever adres is ingevult op de betaalpagina dan berekend het systeem door middel van GoogleMaps de exacte kilometers uit maal € 1,- en dat zijn dan de bezorgkosten.

Het voordeel is dat BRINKmarkt precies midden in Nederland is gevestigd, dus is het goed bereikbaar, en voor een groot gebied is de prijs relatief laag voor bezorgen.

Garanties

Alle producten welke BRINKmarkt verkoopt hebben de garantie die de fabrikant garandeerd. BRINKmarkt geeft zelf geen garantie op producten maar de fabrikant. Op alle hout en plaat producten worden beperkt garanties verstrekt omdat deze vaak worden verwerkt, en de daarvoor geldende voorschriften dienen te worden gehanteerd. Verzaagd hout kan geen garantie op worden verstrekt.

Klachten melden

Wanneer u een klacht heeft over onze producten of leveringen vragen wij u dit direct te melden per email of telefoon: info@brinkmarkt.nl of 0342434956.

Wij zullen dan binnen 2 werkdagen beantwoorden dat u klacht in behandeling wordt genomen of per omgaande wordt opgelost. Wij gaan voor tevreden klanten, dus zullen wij de hoogst mogelijke zorg besteden aan klachten van onze producten.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klant contact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

 Onze medewerkers van de afdeling klant contact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:  info@brinkmarkt.nl   of   0342434956

 Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Stichting webshop keurmerk

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Retour zenden

Bij aankoop heeft u het recht dit product retour te zenden als het niet het juiste artikel is of als er beschadigingen zijn geconstateerd. Stuur eerst een email of bel ons om welk product het gaat, misschien kunnen wij alvorens het terug te sturen u een oplossing aanbieden. De consument heeft het herroepingsrecht om een artikel zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen retour te zenden. Mits het product niet beschadigd is en voor zover mogelijk in originele verpakking, het is niet mogelijk een deel van het artikel uit 1 verpakking retour te zenden. U kunt de producten retour zenden naar ons magazijn adres, en u krijgt dan binnen 14 dagen uw aankoopbedrag terug gestort op uw opgegeven bankrekening nummer.

Betaal mogelijkheden

BANK IBAN: NL87 RABO 0104873337

  • Ideal - Visa - Maestro

Als u een bestelling plaats kunt u verschillende betaalmogelijkheden kiezen. Onze makkelijkste optie is een bank selecteren en per Ideal de betaling te doen.

  • Contant bij afhalen of bezorgen

U kunt ook kiezen voor contante betaling bij afhalen of bij aflevering

  • PIN bij afhalen of bezorgen

Bij afhalen in onze winkel, maar ook bij aflevering kan er met een mobiele PIN betaald worden.

  • Factuur

U kunt ook achteraf gefactureerd worden, als u uw klant gegevens per mail stuurt en u in ons systeem staat vermeld als lopende klant dan worden de producten toegestuurd en wordt er een betaal termijn afgesproken. Voor facturen geld standaard 14 dagen betaaltermijn.